În legătură cu permisul de conducere
În contextul intrării în vigoarea Ordonanței Militare nr. 3 din 24.03.2020și a măsurilor impuse pentru prevenirea răspândirii infecției cu noul coronavirus Covid 19, Inspectoratul Județean de Poliție Mehedinți –Serviciul Rutier face următoarele precizări :
1. Pentru situațiile de expirare a perioadei de suspendare a exercitării dreptului de a conduce și restituirea permisului de conducere:
- de luni până vineri, în intervalul orar 09.00-11.00, respectiv 13.00-14.00 – titularul pemisului de conducere va solicita telefonic (0252/305222) validarea dreptului de circulație;
- în situația în care titularul permisului de conducere va dori să intre în posesia imprimatului permisului de conducere, va fi necesar ca acesta să solicite printr-o cerere scrisă, care va fi înaintată prin poștă/curier, urmând a înainta și dovada înlocuitoare a permisului de conducere (în original), cu precizarea că, în cerere va menționa adresa de corespondență unde dorește să îi fie remis permisul de conducere, situație în care documentul va fi remis de către I.P.J.Mehedinți, prin intermediul Poștei Române.
2. În situația în care titularul unui permis de conducere a formulat plângere împotriva procesului verbal de constatare a contravenției și face dovada înregistrării acesteia la instanța de judecată pe a cărei rază de competență a fost constatată fapta:
- de luni până vineri, în intervalul orar 09.00-11.00, respectiv 13.00-14.00 – titularul pemisului de conducere va solicita telefonic (0252/305222), prin adresa de email (oug41.2016.sr@mh.politiaromana.ro) sau fax 0252/305225, validarea dreptului de circulație;
daca se solicită restituirea permisului de conducere, titularul documentului se va adresa printr-o cerere scrisă, care va fi înaintată prin poștă sau orice altă formă de curierat și la care vor fi atașate dovada înlocuitoare a permisului de conducere și dovada înregistrârii plângerii (ambele documente în original), cu precizarea că, în cerere va fi menționată adresa de corespondență unde dorește să îi fie remis permisul de conducere.
În legătură cu cazierul judiciar
Inspectoratul de Poliție Județean Mehedinți – Serviciul Cazier Judicar, Statistică și Evidență Operativă este abilitat să comunice următoarele :
În contexulintrării în vigoarea Ordonanței Militare nr. 3 din 24.03.2020și a măsurilor impuse pentru prevenirea răspândirii infecției cu noul coronavirus Covid 19, facem apel la cetățeni ca prezentarea la ghișeul de relații cu publicul să se realizeze numai în situații de urgentă, când certificatul de cazier judiciar sau adeverința de integritate comportamentală este absolut necesară iar obținerea acestuia nu poate fi amânată până la stabilizarea situației.
Astfel, cetățenii se pot prezenta la ghișeul de relații cu publicul sau pot transmite cererea prin adresa de e-mail cazier@mh.politiaromana.ro, cu precizarea că pentru ridicarea documentelor solitate prin e-mail, este obligatoriu ca persoanele să se prezinte la ghișeul de la sediul I.P.J. Mehedinți – Serviciul Cazier Judiciar, din Drobeta Turnu Severin, B-dul Carol I , nr. 75, în termen de 3 zile de la data trasmiteri cererii, prezentând un document de identitate.
Programul de lucru cu publicul:
- La sediul I.P.J. Mehedinți – Serviciul Cazier Judiciar , Statistică şi Evidenţe Operative, din str.Drobeta Turnu Severin, B-dul Carol I , nr. 75, la parterul clădirii Serviciului Rutier
Zilnic LUNI-VINERI, în intervalul orar : 9:00 – 12:00
- Poliția municipiului Orșova, str. Portile de Fier , nr.20
Zilnic LUNI-VINERI, în intervalul orar: 9:00 – 11:00
- Poliția oraș Baia de Aramă, str. Tudor Vladimirescu nr. 4
Zilnic LUNI-VINERI, în intervalul orar: 8:30 – 10:30
- Poliția oraș Strehaia, Str. Decebal, nr. 1
Zilnic LUNI-VINERI, în intervalul orar: 9:00 – 11:00
- Poliția oraș Vînju Mare, str. Nicolae Balcescu , nr. 15
Zilnic LUNI-VINERI, în intervalul orar : 9:00 – 11:00
Pentru mai multe informații, vă rugăm sa accesați pagina de internet a I.P.J. Mehedinti, secțiunea – Cazier Judiciar.